inschrijven

Via dit formulier kan je je nog inschrijven op de short run en de kids run. Dit uiteraard onder voorbehoud. Wanneer je inschrijving binnen komt zullen we die onmiddellijk bij de Antwerp 10 Miles aan de Rotarygroep toevoegen.
Zoals jullie intussen weten is inschrijven op de 10 miles zelf niet meer mogelijk.
Voor elke deelnemer dient een apart formulier ingevuld te worden.
Omdat we deze gegevens nodig hebben voor de inschrijving dien je alle velden in te vullen (buiten bericht).
Bij de gegevens van de rotaryclub klik je aan van welke club je lid bent of met welke club je sympathiseert.

De inschrijving is pas definitief wanneer de betaling toegekomen is op het rekeningnummer BE45 3101 5429 8289.
De uiterste datum voor de definitieve inschrijving is (onder voorbehoud) 26 maart 2024.

Gegevens van rotaryclub (als lid of sympathisant)
rotaryclub

Persoonlijke gegevens
Op dit adres zal je je bevestigingsmail ontvangen