welkom

De overkoepelende organisatie achter de 10 Miles aanvaardt geen nieuwe inschrijvingen voor de 10 Miles zelf meer. Het toegelaten aantal deelnemers werd veel vroeger dan de andere jaren reeds bereikt. De voorbije jaren werden de deelnemers van onze groep zonder problemen een kleine maand op voorhand ingeschreven, maar nu zijn we blijkbaar in snelheid gepakt. Dat wil zeggen dat we niemand hebben kunnen inschrijven. We zijn er zelf ook het hart van in.

Maar het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven op de short run en de kids run voor Rotary@10Miles die zal doorgaan op zondag 21 april 2024.

Uiteraard is iedereen welkom in het lokaal aan van de zeescoutsbasis gelegen aan de Thonetlaan 165 in Antwerpen, waar we ook dit jaar gebruik van mogen maken en waar we jullie met plezier ontvangen en in de watten zullen leggen.

Belangrijk: Graag inschrijven voor 26 maart 2024.

rotary@10Miles